Onsdag

Dessa dagar, vart tar dom vägen??
Kan man stoppa tiden för någon sekund
såm man får hämta andan?
Ska väl gå ner och kolla läget nu,
tror alexnader somnade nyss, han var
verkligen jätte trött, men det blir
ju så om man ska hålla sig vaken när
det kommer hit folk på besök på kvällarna =)

Å den stora killen borde väl vakna snart tycker jag.
så de är nog dags för mig ocj gå ner och hoppa lite
i sängen för då blir väl alla glada =)

Ska snart åka ner till stan och skriva på ett avtal
och fixa med lite papper.
Å de är väl lika bra att göra de nu på en gång annars
kanske dom inte är där sen elle om dom har
stängt osv.

Är ganska trött idag för det blev väldigt väldigt sent
i natt.
Vi fick besök av ekis å happa igår kväll så det blev
att äta tacos och spela UNO hela kvällen/natten.
Så klockan 4 i natt så jag jag och la mig sedan
upp imorse med en pigg son =)
Men det gör inget för men får sig alltid ett gott skratt
och ett leende för dagen när man är med han.

Nej får väl försöka skriva mer senare när det finns mer tid'
för jag börjar känna mug stressad redan nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Happa

Tack för igår!

2009-01-21 @ 18:59:21
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0