Mitt i natten

Ja de blev ett stort julklappsbyte idag.
Shit vad aker vi fick, och det finaste med allt är att
erica är så inninorden duktig på att göra saker
själv så vi fick:
Ett handmålat glas som man har ljus i, ett örngott som är super fint,
en kalender med foton på oss alla,träknappar med våra namn på
så man vet vilken handduk det är,en sånn där som låter när de blåser.haha
ja kommer inte på namnet ??
En stor godis korg!! Och alexander fick en ur mysig dress.
Har säkert glömmt nått men de är abra minnet som sviker då,
för jag är super glad och nöjd över allt.

det var så kul att få prata av sig lite och sen blir man ju alltid
på bästa humör när man träffar erica.
Så det kan jag leva på flera dagar nu!!

Här på kvällen så har jag kört wii fit, fan vad jag har tränat balans nu =)
men inte fan blir ja nå bättre elle.
men men jag lär väl ge det tid.

Sen blev det att kolla på filmen:
Vi hade iallafall tur med vädret.

för vi ska ju se den andra på bio imån så jag var tvungen att se
den första eftersom jag hade glömmt bort den.
Hoppas den andra är lika rolig nu bara =)

Jaja ska väl gå å lägga mig nu annars blir de en dryg dag imån.
Men får väl uppdatera mer imån, om det finns tid.
Elle nej jag får fan ta mig tid, och
sen ska jag försöka sluta svära så mycket. =)

Hade skrivit 2 blogg inlägg tidigare idag men såg nu att ena är borta
och det andra har inte ens laddats upp så ni kan läsa.
så får se om det kommer fram nu när jag är
klar med detta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det är lite konstigt det där med hennes blogg :) ja, men vi ses ju imorgon så vi kan ju ta och boka in en dag då kanske :D

2009-01-05 @ 12:25:25
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Maritha

Ja det är klart ni ska komma och hälsa på ! :)

Hoppas det var bra helgdagar?

Ha det !

2009-01-05 @ 13:05:03
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0