MAT

Jises vad hungrig jag är, eftersom man har hållt på hela dagen så har jag inte haft en tanke på att pillra i mig mat.
så en macka med alexander har det blivit idag =)
Men men marcus är och köper donken mat nu så de blir väl att vräka i sig det och glo på tv. fy fan vilket patetiskt liv jag har.
Vill verkligen göra nått åt detta men vart fan ska jag börja.

Det är alltid någon eller några som blir sårade, känns som att man inte kan göra som man själv vill.
Varför måste man välja? kan man inte få alt man vill?? jag tycker det.
Tänk om de kunde gås halva vägen var då kanske fler skulle bli nöjda.

Har du någon gång gjort ett stort misstag och du vet inte hur allt ska  lösas??

Man vrider och vänder på allt, det är som ett stort pussel som aldrig blir klart, det är vwerkligen det svåraste pusslet jag har sett.
Tänk om man kunde få se ett facit på det elle ledtrådar iallafall.

Jag vill mycket med mitt liv och jag har inte kommit någon stans står fortfarande kvar och stampar.
Hur ska jag kunna ta dom där bauta stora kliven till nästa nivå??

Är glad att jag än så länge har en underbar son och en underbar sambo.
Men tänk om man kunde få kalla han man och jag själv kunde få bli kallad fru.
Tänk om man kunde få säga att folk får komma till vårat hus, ja som verkligen är vårat.
Tänk om alexnader kunde få syskon, ja några till iallafall.
tänk om man kunde bli miljonär.
tänk om man kunde få ett bra oh trivsamt jobb NU!

ja de är mycket som jag bara kan TÄNKA på som jag VILL ha.
Men som sagt inget händer här för jag är en riktig vekling som ger upp för lätt.

nej nu blev det bara negativt alltihop..... de blir lätt så när man är svinhungrig =(

Men är nästan klar med julstädningen nu.
Har faktist bara köket kvar, sedan ska allt ut i förådet.
så de får bli imån det annars väcker jag nog alexnader .

Ha en bra kväll allesammans!!


Jag älskar faktist dig! Du är mitt allt och det kommer du alltid vara oavsett vad som händer <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för misstag du gjort ? och angående allt du vill i ditt liv så tror jag att du kommer få allt, kanske inte det med miljonär, men allt annat =).

2009-01-11 @ 22:55:37
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0