Magsjuka?

Alexander mådde inte alls bra igår och det slutade med att jag låg och skurade golv,mattor och bord i flera timmar .Och lukten av sur spya fick mig att må illa =( jag låg där med kvälningar och tårar i ögonen men sånnt är livet. Det gick mycket bättre  i natt och hela dag har gått bra. Sen skulle jag ha i han lite lasagne till middag vid 2 tiden och vipps så är det samma visa igen. så nu går tvättmaskinen för fulla muggar.
Men jag har kommit på att de är nog inte magsjuka för då skulle han spy mer. Han spydde ju inte av vällingen igår kväll och inte av gröten  och fikat idag. nej han spyr bara när han får den där jävla lasagnen så nu är då den kasstad!

Han blev jätte ledsen  och gnällig efter spyningen idag med så han slocknade på golvet i sitt rum.Så nu har jag lagt han i sin säng så får han väl sova en liten liten stund. men sen får han då hålla sig vaken tills  ikväll annars får vi problem.hehe

MArcus har stuckit till jobbet, han har en kort dag idag. tror det var mellan 15.30 - 18.30 så 3 timmar bara =)

Får se vad som hittas på under kvällen sen. emn jag blev sugen på att beställa hem pizza och spela spel. antigen själva eller om någon vill hänga på!!men men det visar sig hur det blir. men som vanligt så slutar de säkert med en tråkig söndagskväll i soffan.
Fan jag behöver verkligen muntras upp nu för när jag idag låg och tänkte så slog det mig att jag har nog gjort några jävligt stora misstag i mitt liv. och det kan man ju aldrig spola tillbaka så de komme jag få leva med om jag inte väljer att göra på nått annat sätt men då får jag nog ångra ännu mer än vad som görs nu. =(  hatar att må så här, barför måste alla tankar sätta igång?

Såg att marcus är ledig i 4 dagar nu  så tänkte försöka smita iväg en kväll och umgås med erica alldelses själv!!lite vännersnack och kanske en bra film. Det behövs för tiden rinner på så fort så de blir inte ofta men hinner träffas. Men jag hoppas de blir ljusare framtid och att det blir fler gånger nu.För det är då en tjej jag aldrig komme släppa taget om. I sånna fall får ni slå ihjäl mig först.

Jaja ska ner och plocka undan lite mer julsaker och även försöka få ner gardinerna. Är så trött på allt med julen att göra nu, den gick över fort i år.så nu vill jag bara ha bort alla saker med den att göra.

men får väl skriva  lite senare igen då. för nu ha de varit dåligt med skrivandes från min sida på sistone.men ska bli ändring på de nu =) haha så säger jag jämt men vad händer? jo inget =)

ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig du är, jag släpper aldrig taget om dig heller gumman :) älskar dig och finns alltid här för dig, oavsett om du behöver någon att prata med eller om du behöver hjälp med att städa, hihi :)

2009-01-11 @ 21:35:36
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0