lördag

Idag så har dagen gått fort tycker jag, skulle ha träffat erica idag  men hade glömmt bort att erik skulle komme hit medans mamma å pappa skulle kolla på bio innan deras biljetter skulle gå ut. Så skulle gå till kupolen för det var ju gratis karusell åkning för barn, men det var bara erik som fick åka för den gick för fort för alexnader tycker jag. =)
Men smsade iväg ett mess till erica å frågade om hon ville komma till kupolen och då undrade erik vad jag gjorde.
Så här löd det:
E: vad gör du?
L: skriver till erica.
E: varför?
L: Hon kanske kommer till kupolen åxå, vet du vem det är?
E:nej.
L:jo men  hon var ju på kalaset,har blont hår.
E: JJAAA hon med långt blont hår som är så där fin.
L: a precis hon är det.
E: kommer den där gubben åxå?
L:vilken gubbe?
E: men han som kom med henne, han som är brun.
L: han är ingen gubbe, han är en kille =)
E: ja ha.

Gud vad jag skrattade, så Kalle blev kallad gubbe idag =) Barn dom kan dom =)

LIka så var det en liten kille inne på kupolen, han kan väl ha varit 3-4 år.
Mamman ropade Herman hela tiden men han lyssnade inte, så hon gick fram och tog tag i han och frågade varför han inte lyssnade.
Den lilla killen säger, men jag vill inte heta Herman, kan inte jag få heta ett fint namn som alla andra.
Först skrattade jag lite för de lät så komiskt, men sen tyckte jag nästan synd om han.

Jaja nu ska jag ner till sängen å dunka huvudet mot kudden. =)
Får se om det blir kalas hos Maja i morgon.just nu orkar jag inte med ett kalas men det kanske hinner ändras =)
Men ha de så bra så får jag väl försöka hinna med ett inlägg imån iallafall.  skärpning nu linda...


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha åh herre gud vad roliga de kan vara de där små liven ! ja du hade rätt iaf, jag skrattar när jag läser :D haha.

2009-01-18 @ 10:49:18
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dom är goaa och inte lindar dom in saker i fina meningar heller......

2009-01-19 @ 16:41:48
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0