Lördag

Gud vad skönt de känns när man vet att man har gjort lite nytta ialafall. visst de är inte klart på långa vägar men de är en början iallafall. och marcus han var snäll och bar ut allt som skulle ut i uteförådet.
Så lite mer plats blev det men snart lär man väl göra en rensning där ute åxå för snart komme man nog inte ens in där =)

NU ska vi gottA oss med lite donken mat och glo på film, känner att jag vill ha en riktig mys kväll idag.
Å marcus börjar ju inte förens på efter middan imån så man behöver ju inte tänka på att han ska upp tidigt =)

jaja ska väl inte sitta här  å häcka hela kvällen, marcus komme väl med maten vilken sekund som helst.
Och alexander han somnade bums på engång. tror han blev trött efter vurpan på golvet. han började till och med blöda näsblod.

det är så mycket jag vill göra år 2009 men komme nog inte ens klara av hälften. men ska försöka boka ett möta med min älskling så jag får prata ut lite. han verkar inte förstå att jag behöver prata att jag vill ha svar och vill veta om jag måste kämpa själv elle om jag har han med mig. ja de är massor men varför vill han inte erbjuda sig att prata med mig? är han rädd elle?? ja de skulle fan jag vara=)

jaja ha en så bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör kalle oxå. men du har ju kommit halvvägs iaf, du har alexander och en ring på fingret.

2009-01-31 @ 19:20:51
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0