Jobbat

Ja jag fick jobba i 4,5 timmar idag!!!Snacka om att man är överlycklig nu då..haha  nu tänker ni...men hallå 4 timmar är väl inget, men för mig som har varit hemma i över 1,5 år är det mycket..elle nej inte mycket men det behövdes för jag skulle nästan till att skrypa på väggarna här hemma.Men sakande självklart min lilla älskling här hemma åxå.

Hoppas dom vill ringa mig fler gånger för jag stot trivdes verkligen och ja jag vet att man absolut inte ska göra detta men jag fick själv klart två favorit barn åxå.hehe  dom är ju allt för söta dessa små varesler..

Hehe det som slog mig mäst är vilken fantasi dessa barn har och vart får dom allt  i från??hehe
Å jag blev kallad fröken hela dagen..haha  kändes lite underligt men de kändes så rätt, så nu vet jag vad jaf vill jobba som och det är antingen på dagis,med barn elle inom vården. hoppas bara på jobb nu ju.

Kändes bra och dom var då nöjda med mig för dom frågade om det var okej att ringa fler gånger..ja skrek jag!!haha
men komme nog inte få jobba så mycket.
Men tack erica, utan dej så hade jag nog inte ens kommit in att se hur det är på ett dagis och nu vet jag ju vad jag vill!!

Skulle ta ett varmt bad idag men som vanligt så blir det bara en snabb dusch för mig.. Ska jag avslöja en hemlighet ??
Jo jag har inte badat i vårat badkar sen dagen innan alexnader föddes så räkna ut det ni hur länge det är. menjag ska nog ta mig tid till det så snart som möjligt.

Tänkte föröska hinna med att träffa erica idag åxå men allt drar ju ut på sin tid och strular.. så nu sitter jag med huvudvärk och vill sova. så de få bli en annan dag.. ska ialafall skicka ett mess til henne snart.

Som sagt jag har varit glad och lycklig hela dagen. men nu vände det..

Vill du få mig att må dåligt?? varför kan detta inte funka??hur länge orkar jag innan allt bryts ihop??

Fan blir så trött,ledsen och matt, har fan inget mod kvar i kroppen.. hjälp mig.

Du verkar ju inte fatta att det sårar å skadar, jag är inte helt blind elle döv...

Allt är tomma ord bara.....

nej nu ska jag kolla efter jobb..

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå, är de nöjda med dig kommer de lägga goda ord för dig överallt och de har så dåligt med vikarier så du får nog jobb =) men dock lite sämre lön eftersom du inte har utbildning :S men du ville inte läsa den där kursen jag pratade om eller ? det är ett stort plus om du vill jobba på förskola iaf !

2009-01-15 @ 19:39:50
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

som jag sa är kursen väldigt lätt (och du är inte trögfattad, hur ska då då föresten kunna jobba på bb eller förlossningen :P) och dessutom går det ut på egna observationer och erfarenheter. det är inge läsa bok kurs, utan helt enkelt egna tankar och åsikter mest.

2009-01-16 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0