jobba

Idag så var jag på ett annat dagis i Gustafs och det gick jätte bra.
Man vill ju bara skaffa fler barn när man ser alla söta barn där.
Och roliga kan dom vara åxå.

Fick även en liten prat stund med erica åxå fast de har varit
håll i gång hela dagen så den gick fort som tusan.

Sen har jag ju den turen i oturen att få jobba imån åxå..

Dom hade ringt från konvaljdagiset och frågat efter mig här hemma idag,
å de var bara för att dom ej fick tag på erica.
Så marie som var här sa att jag var på mora by och jobbade,
dom ringde då dit och vem svarar där då?
JO erica så hon fick hoppa in å jobba där imån.
Lite besviken för att inte få jobba bleb jag men samtidigt glad
för att de var just erica som fick jobba istället eftersom att hon har varit
så snäll å tipsat om mig.
Sen när jag lagomt har kommit hem idag och ringt försäkringskassan och sullat
med dagar hit och dit så ringer ett nummer jag ej känner igen.
De är Mora by dagiset som undrar om jag kan jobba imån.
Jag svarar JA utan att ens lyssna färdigt! haha
så idag har jag svävat på lycko moln!!!
Å gladare blev jag när jaf upptäckte en sak idag så hoppas
de går vägen nu da. den som väntar får se =)

Så nu ska jag ta mitt huvud och gå ner å sussa lite.
De blir en lite längre dag imån ju =)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaså, nja jag vet inte om jag tror att du är ute och cyklar =) du känner nog mig rätt så bra för att kunna lista ut vad det är..

2009-01-27 @ 22:14:46
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaså, nja jag vet inte om jag tror att du är ute och cyklar =) du känner nog mig rätt så bra för att kunna lista ut vad det är..

2009-01-27 @ 22:15:18
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu undrar jag vad det var du upptäckte idag :D

2009-01-27 @ 22:53:05
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0