Fundera

Ja idag så har min hjärna gått på högvarv  kan man väl säga. =) Elle ja hjärna å hjärna men det lilla jag har där.
Å föressten jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

Men fast jag har haft skaer att göra hela dagen så har det snurrat runt tankar å funderingar.
Så ska väl forsätta att försöka tacklas med dom ett tag till, men imån ska jag verkligenm ta tag i dom.

Har så mycket jag skulle behöva rensa ut ur mitt huvud och det blir imorgon det ska ske. Får hoppas att alexander sover en stadig middags lur så man hinner med det då.
Marcus jobbar ju hela dagen  å komme hem på eftermiddagen så lite tid lär de ju bli.

Men men idag så har vi handlat,städat och donat lite, fast de mästa av all städning är kvar så får se om de åxå görs imån elle om ja skjuter på det ytterliga några dagar..har liksom märkt att jag är duktig på det.

HUmm nu kom ju marcus upp igen så nu blir det tven igen sedan sängen men vi höres imån igen!!!

God natt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0