Fryser

Vilken dag alltså, varför ska det snöa?
Trodde vi hade haft vår snö och sånnt.
Trodde verkligen inte att det skulle komma ner
mer snö, utan att det skulle bli varmare och varmare.
Men men sånnt är livet så nu fick vi vinter igen då.
Tycker våren å sommaren kan komma nu så man
 vågar sig ut på sköna promenader i det fina vädret.

Gick iallafall hur bra som helst att jobba idag och han
var nöjd med mig,för han ringde kontoret flera gånger
och påpekade att jag var en suverän brutta =)
Å skrattat de har jag gjort hela dagen från kl.9 till 15 idag.
Så de är väl tur att skratt förlänger livet som de nu är sannt!

Jag behöver verklogen jobba nu, känner att jag mår mycket
bättre av det. Känns som hela jag blir renare av nått konstigt
slag.

Nu så har alexander precis fått badat och sedan fick han sin välling.
Nu sover han som en stock där nere. Hann ju inte ens vrida upp speldosan
innan han sov =) han var trött den skitungen.

Så nu ska jag ta en varmdusch,å inte en snabbdusch utan ska fan stå
där hur länge som helst!!!!Och bara mysa med det varma vattnet =)
Sen ska jag mysa ner mig i soffan med tända ljus.
för idag är jag fryssen, elle jag blev det när jag gick hem.
Så hoppas detta ska värma lite.

Har ju ingen älskling som kan värma mig ikväll.
Dom har inventering på jobbet så han slutar väl vid 22.00 ikväll
så han är väl inte hemma förens efter 23 ikväll.

Men jag ska nog överleva denna kväll =) haha

Nej ska väl avsluta nu så jag får nått gjort av det jag skrev.
Men är även hungrig som en gris. Men vad ska det göras för mat då?
Jag hatar att göra mat för en person och dessutom sitta och äta själv =(
Men fan nu har de blivit mycket pizza å skit på sistine så de är man ju inte
så sugen på att äta just nu.
Men men komme säkert bli nått sånnt för mycket mat här hemma har
vi inte heller så de är tur att vi ska handla imån.
Jag säger: STORHANDLA!!!!
Det ekar i vårat kylskåp som vanligt....=(

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du jobbat idag då ?

2009-01-19 @ 22:18:45
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0