Fredag

Gud vad skönt med en ledig dag!
De blev ju jobb i 3 dagar istället för 1.'
Så nu ligger man totalt efter med allt här hemma
istället eftersom man sköt de till dagen innan osv

så lite skönt är det med en ledig dag men samtidigt så
hade jag ju inte tackat nej till att jobba idag =)
Ja jag vet jag skriver ju två helt olika svar.
Men så är det!

Så ska väl börja snart att försöka få en början å slut
på elendet här hemma.

Tur är väl att marcus åxå är ledig annars så ahde nog inte'blivit
så mycket eftersom att alexander är sjuk.

Han har ögoninfalamtion på ena ögat (tror vi)
sen är han super förkyld så han får så där svårt att
andas som sist när vi fick åka till akuten.
men i natt så klarade vi oss hemma iallafall.

så han är väl lite små grinig här hemma å'all
ens närhet behöver han åxå men de är väl
en självklarhet.

Samtidigt är det skönt att marcus ör ledig så
hela familjen är samlad för en gångs skull.
tyvärr så ska ju en av oss altlid vara dålig =)

Men vi får se vad denna dag visar.
Men städning och städning står väl
på tur att få uträttas.

Nej ska avsluta här nu och gå till min guldklimp!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Happa

Skulle bara testa nya funktioner så man lär sig mer om olika saker rörande html koder hur man lägger upp en frågeställning bland annat. Sen lite kul att veta. Men kommer nog någon mer vettig fråga sen.

2009-01-30 @ 15:40:46
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0