Fix & Trix

Ja nu så har jag börjat iallafall å det känns jätte skönt.
Vet precis hur jag vill ha det, men de komme nog inte bli så
bra som jag hoppas på men jag ska försöka mitt bästa iallafall.
Började rensa ur lite i garderoberna och tömde förådet medans
alexander lekte inne på sitt rum så snällt så.

Nu sover han middag så kan inte göra så mycket mer där nere
i hans rum å i hallen för då väcker jag förmodligen honom.
Men men får väl fortsätta sen efter att han har vaknat.

Så därför tänkte jag skriva en snabbis här inne sedan ska jag
fixa med alla räkningar å sånnt och allt de andra som ska göras
via datorn. För då har jag ju fixat de medans tiden skulle gå till
spillo annars ju =)

Jag fick en sånn där sprudlande bra energi idag, så detta komme
bli skita bra de kan jag nästan lova!!

Såg bara att det måste inhandlas 1 elle 2 till sånna dära med lådor,
de bästa med dom är att man kan ju fortsätta bygga på dom andra.
Det är sånnt , man bara måste göra och ha när man inte har tillräckligt
med garderober och utrymme för allt.
För har sett nu att när man ha småbarn så tar alla kläder,sängkläder,
leksaker och dylikt  upp massa plats och man vill ju inte gå runt
och trängas.

Det bästa skulle vara om mankunde köpa ett hus, men nu finns ju inte dom
pengarna till hands så därför lär vi ju vänta på det rätta ögonblicket.
Mera jobba för bådas del, spara undan och kanske skita i massa onödiga
saker helt enkelt. Det är ju en början iallafall!!


Känner nu att alla runt om mig dom får precis allt de jag vill ha.
Dom får sina hus, dom får sina bäbisar, dom får sina jobb och
dom får det där mysiga frieriet.

Jag skulle kunna ställa mig på knä och fria till Marcus för jag vet vad jag vill.
Men jag vet att om jag gör det så får jag ett NEJ, för de ha ahn själv sagt.
JAg börjar liksom tveka på oss som par när han säger en sådan sak.
Vill han inte leva med mig? Varför vill han inte bli en enda familj med mig & Alexander?

Ja de är många frågor och inga svar.
Jag behöver verkligen prata ut och helst få BRA svar på alla mina frågor.

De är ju alla hjärtans dag snart och först tänkte jag att vi alla 3 skulle hitta på nått
mysigt, sen tänkte jag kanske överraska marcus med en middag och sedan den magiska
frågan, men vill inte bli lessen å besviken så jag har lagt ner mina planer nu.

Ojoj detta blev ju inget kort inlägg elle, ni komme ju få läsa ihjäl er.
Så ska avsluta nu och fortsätta mitt här hemma.

Så får jag väl skriva av mig mer senare för jag måste verkligen tömmas nu.


See you soon

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla runt omkring dig får precis vad de vill ha ?! :O du kan då räkna bort mig lååångt ifrån den kategorin iaf !

2009-01-31 @ 12:34:20
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, det där var det dummaste jag någonsin har hört. ni har ju redan ett barn, bor ihop och är förlovade ! att jag och kalle skunne hinna med allt det där före er det kan jag lova att that's not gonna happen !

2009-01-31 @ 14:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0