Dans

Satt och kollade på Lets dance nyss och tycker det ser riktigt roligt ut att dansa. Tänk om man kunde vara så där super bra på att dansa sånna svåra danser. Och riktigt fint ser det ut när det blir till bra musik och takt.
Jjaja får väl sitta här och drömma mig bort =) nej då men det där med dans de har jag  lagt åt sidan för livet kan jag säga.
Det är nog inget för mig, jag kan ju knappt hålla reda på mig själv så hur ska jag kunna hålla reda på en partner och massa  fötter??=)
Och mitt i allt detta så kom jag på att jag har nog gjort bort mig totalt. Blickar kom tillbaka från helkvällen i leksand med marcus,ekis,linus och happa.
Där hände det grejer som inte fick hända enligt mig. Ajaj nu får jag sota för det åxå i hela mitt liv.

Tänk om man kunde dansa lika bra som ekis. Han är ju en stjärna på dans ju. Han kan man ju kolla på och drömma sig bort.haha de där lät ju sjukt. Men det var dansen jag menade =)

jaja ska väl lämna detta med dans nu och komma till vardagen istället.

Idag så snöar det fortfarande och vi har varit ute å skottat snö, åkt pulka och kollat på en traktor.
Alexnader är som tokig i den där traktorn som blinkar och kör bort snö. =)
Han blev förbannad när den var klar på gården och försvann. hehe min lilla skitunge.

Får se vad som händer och sker idag, blir nog en sväng till med pulkan ute idag, för man får ju passa på nu när det är snö och eftersom alexnader bara älskar att åka pulka!!

I natt så hade jag en sånn där sjuk dröm igen  åxå, vad menas med det. Vart kommer dessa drömmar i från? jag kan nog bli knäpp på mig själv ibland. Vaknade i natt av drömmen och jag kunde bara skratta åt mig själv. =)

Nu hör jag en bus unge ner i från som har vaknat så ska väl ner och kolla läget. Å marcus ska väl sticka till jobbet snart för han tog å sig extra jobb idag. det blir ett 3 timmars pass bara men ändå lite extra pengar och de sitter ju inte fel nu när han var sjuk någon dag förut åxå.

En fråga bara som ploppade upp nyss, elle jag ställer frågan nu men jag skriver ett inlägg om allt sen.

Kan man vara omedvetet förälskad i en person??

Jaja ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: A

Sluta prata strunt nu Linda, varför lägga dansen åt sidan? Det tycker jag är onödigt, tjata med dig mackan på någon danskurs!

Tack för komplimangen men så bra är jag inte =)



Kan man vara omedveten förälskad i en person?

Ja det tror jag absolut att man kan vara.

2009-01-25 @ 16:20:17
URL: http://ekis.blogdog.se
Postat av: Anonym

omedvetet förälskad, klart man kan vara det, jag är nog ett levande bevis :P

2009-01-25 @ 17:12:54
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0