Åka

Nu sitter jag i startgrupen igen =)
Ska hoppa i skorna och åka till jobbet.
Fast jag känner mig som en sombi för jag
har sovit jävligt dåligt i natt.

Men ja lär väl dra mig ut nu för såg
att det är 8 minus ute och då blir man ju
tvungen till att skrapa bilrutorna.
Inte kul, inte kul.

Igår hade jag spränghuvudvärk och var
mega trött, så de blev inge blogg skrivande
för min del och dessutom så somnade jag
i sängen utan att ha borstat tänderna osv.
Tur att jag hade ställt klockan tidigare på dagen =)

Får väl hoppas att man komme hem till ett väl doftande
och ny städat hus idag då =) å med kina mat på bordet.
Haha ja jag vet jag drömmer mig  bort.
Å den dära stora buketten  med fina fina blommor i =)

Nej nu får jag sluta drömma och koma in i verkligheten igen.
>För nu ropar alla minus grader där ute på mig.

Jag som vill ligga i min sköna säng nu!!!

HA en bfra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0