20/1-09

För exakt 1 år sedan fick jag det första barnbidraget insatt på mitt konto, vart har tiden tagit vägen snart sitter man väl här och dagen kommer då man har fått barnbidraget i 15 år.. shit vill inte att min lilla pojke ska bli stor kille. inte så stor han kan väl hålla sig där han är nu tycker jag. Nu är han ju så där charmit mysig utav sig. jag bara myser för varje sekund han är nära mig. Och ska jag vara ärlig så trodde jag först inte att jag skulle klara av att vara borta och jobba en hel dag men det gick galant för jag visste ju att jag skulle få komma hem och krama om en solstråle =)

Nu har jag fixat lite ärenden här vid datorn och via telefonen. Så nu återstår det bara att fixa handlingen och skicka iväg ett paket med posten. sedan har då inte jag nått mer som måste göras.elle inte vad jag komme på just nu men det finns säkert 1000 miljoner saker som jag glömmt bort och som verkligen borde göras.

Nu ligger lillskiten och sover middag, elle ja han vaknar väl snart skulle jag kuna tro.
Å marcus ska jag gå ner och picka på för han ligger å vilar han åxå =)
Dom är söta mina killar ska ni veta!!

Jaja är ganska mycket jag skulle kunna skriva om här idag, elle ja bara få skriva av mig skulle ju vara bra men idag är  inte en sånn dag. Så jag håller de inom mig så får vi se om det blir sen någon annan dag elle om det nhar glömmts bort av glömska mig =)

Men ska väl sätta lite fart här jag då.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0