2009

Välkommen år 2009. Ja 2008 är ju hlt otroligt år för min del så jag vet inte om  detta år kan slå det. Men jag hoppas att det minst blir lika bra som det gångna året. Hoppas kan man ju göra att det blir bättre åxå!!=)
Det finns ju fortfarande lite saker som jag har som milstolpar här i livet och dom kanske man kan fixa under detta år!!??
Men då behövs det hjälp för fixar absolut inte alla dom själv, de blir ju bara för mycket för lilla mig då.

Men men nu är vi tillbaka till vanliga vardagen, elle nja alexanders sov tider har blivit helt rubbade efter alla dessa dagar men julafton,juldagen,annandag jul, mellan dagarna och nu nyårsafton.
Han vaknade av raketer redan vid  9 tiden igår kväll, så han fick va uppe med oss ett tag, men han blev så trött så han somnade innan 11 tiden.  å han måste ha varit trött för han vaknade inte när dom sköt som värst vid 12 slaget.

Men sen vaknade han vid halv tre i natt och var jätte hungrig, så han fick lite välling. Men han var ju pigg åxå så innan jag fick han att sova genom tt sjunga,vagga,smeka osv så var klockan redan över 5 på morgonen.
Så nu känns de som man har flera ton grus i ögonen. och jag ska verkligen gå å vila kan jag säga.

ska bara gå ner å kolla om alexnader somande, han var så trött när vi satt  å lekte i hans rum så han stog mot sängen å blundade. Så tänkte lägga i han å kolla om han skulle somna, å de blev fan tyst.
Men han kan ju ha bus för sig åxå för då är han åxå tyst.
Så ska ner å se efter innan de är försent.

Men jag får väll uppdatera dagen senare om det finns tid till det =)

Å igår började vi inhandla de första sakerna till alexanders kalas!!=) bara 5 dagar kvar nu sen är min lilla pojk stor!!!

Ha en bra dag!"

Kommentarer
Postat av: Maritha

Joo min lillasyster och två nära vänner var av 1 av dom ska få tvillingar :)

2009-01-02 @ 10:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0