Trött

Jag är som en zombie idag kan jag säga.
Ögonlocken känns som bly.
Har inte sovit bra alls i natt så det finns sina
förklarningar till det hela.
Ska kanske iväg till öppnaförskolan med
Alexander om en stund, det beror på hur
mycket klockan blir innan Angelika hör av sig.

Sen vet jag faktist inte vad som händer idag, elle
jo det är väl lite små saker som måstes göras.
Men jag har ju hjälp här hemma idag för Marcus
är ledig idag med så de visar sig.
Är sugen på att träna, simma och bada åxå.
Så får se vad som visar sig senare =)
Det slutar med att man ligger i soffan och jäser.

Blir inte så långt inlägg idag eftersom jag är helt slut
i huvudet och ni fick ju faktist ett lite längre inlägg
igår att läsa.
Marcus sa nyss:
Skriver du blogg?Du skrev ju mycket igår!

Jo men jag är inte som han, han skriver ett inlägg
sen skriver han inget på ett bra tag, sen komme det ett
till litet inlägg sen är det tomt ett tag.

Då är det väl bättre att skriva lite varje dag elle mycket varje
dag, visst de kanske bara är strunt man skriver om men
folket verkar ju vilja läsa det annars skulle väl inte de vara några
sidvisningar alls tycker jag.

Nej nu ska jag ploppa i mig en macka för nu började
jag känna mig spyfärdig och sånna saker vill vi inte =(

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0