trött

Vad ovanligt va??hah nej jag är jämt trött=)
ska nog sluta skriva det för det börjar
bli irreterande att läsa trött flera tusen gånger
om dagen nu förtiden.

Idag har jag damsugit nedervåningen 3 gånger.
först  för att det var grus och skit över allt,
sen för att rillo var in en snabbis innan vi gick
den sköna promenaden.
och sen en nogrannare damsugning innan alexander
somnade och sov för kvällen.

Har iallafall fått motion idag.
Vi gick i hela 1 timme och 45 minuter utan stopp.
Och ganska rask fart var det åxå.
Och jag var annfådd som sjutton eftersom det tar
emot att dra en stor klumpig vagn i snön så länge.
Det var då en som fick gå in på toan och torka av sig när vi
kom hem igen,och jag kan avslöja att det faktist var jag =)

Nu väntar jag på älsklingen som borde komma in innanför
dörren vilken sekund som helst, och då ska vi ta och
käka lite mat för nu är jag hungrig igen =)
Och halsbränna fick jag nyss medans jag skrev.
Men den borde väl gå över snart, för de brukar den göra.


Ingen som har lust att hitta på något idag/imån ????
Tycker man träffar sina vänner allt för sällan nu för tiden.

Nej nu ska jag dra skriver mer en annan dag.

ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Happa

Jag har tänkt höra av mig men blev Uppsala idag och blir upptagen imorgon på dagen kanske inte kvällen dock. Sen onsdag kväll nog upptagen. Men hör av mig till er när jag har tid för att se om ni har det.

2009-02-24 @ 02:14:55
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: belly

hejhej har frågestund i bloggen , frågor uppskattas :D

2009-02-24 @ 02:16:52
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0