Tisdag

Vilken härlig dag det verkar vara idag. Fick en skön sovmorgon sen ringde dom från täppan och undrade om jag kunde jobba 2 dagar där nästa vecka, så nu är det uppskrivet iallafall. Men då när jag kom in i köket och skulle skriva upp tiderna på almenackan så stog marcus där och hade gjort frukost på en bricka till mig!" jag skulle få frukost på sängen men nu hann ju jag upp eftersom dom ringde så han blev lite grinig att som var tvugna att ringa just nu. haha  men vad glad jag blev och vilken  tanke.Jag har ju aldrig fått frukost på sängen, så det gjorde nog så denna dag blir super bra.Känns så iallafall med andra ord =)  Tack älsklingen för din fina omtanke i morse! <3

Och kallt är det ute åxå, kollade på termometern för ett tag sedan och då stog det 12,5 minus här ...bbbrrrrr ja jag fryser och jag brukar inte frysa så lätt =)

Denna dag då: jo alexander ligger och sover nu och de hoppass jag han gör ett tag till iallafall, han behöver sin middagslur, sen ska jag ringe ett samtal och boka om ett möte för de körde ihop sig nu när det blev jobb åxå. sen ska de postas brev och sen ska det köpas en sak.Helst skulle jag vilja ha de svaret jag vill också men nu vet jag inte längre.
Och under alla hjärtans dag så har jag då fixat med barnvakt nu iallafall, sen får de väl visa sig vad som händer. Marcus sa att han hade planer och nu verkar d som han inte ha det. och nu blir det väl lite väl tajt för mig att fixa mina så tänkta planer till den dagen, och jag vet ju redan vad marcus tycker om dom så kul är det väl inte. men men får väl försöka prata med han och försöka få ett svar och bli lite klokare =)

Nej jag ska väl sätta fart här hemma och jag ska få nått gjort i denna kyla =)

Skriver väl mer senare idag skulle jag kunna tro.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: macke murre

klockan fem i morse var det nästan 20- ute skit kallt i köket...puss

2009-02-10 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0