Tisdag

Idag har det varit möte och lite små saker och det känndes bra må jag säga och jag fick även lite tipps av en snäll tjej =)
Ska se hur det går om jag gör som hon sa. Det visar sig fram över ....

Sen blev det kupolen med ekis, vi åt på matpalatset och det var si så där. och alexander skulle själv klart väsnas mäst av alla på hela kupolen =)  och han fick även springa runt på golvet och gud vad han sprang!!Han njöt verkligen.

Och på jakt efter ett par vinter skor till han eftersom han ej har några som vi kan använda så hittade vi ett par i ecco butiken..så nu är man 500kr fattigare, men det är det värt. nu får han ju sprinag runt  ute  hur  mycket han vill =)
Och det var ju rea på dom åxå!!!=)

Sen när vi åkte hem från kupolen så slockande alexander, och han sov sig igenom byte av kläder,blöja sen tuttade han i sig vällingen och sen sov han vidare =)  han var helt slut efter denna dag =)  de blir väl så när man springer runt som en tok i STORA kupolen =)

nu ska jag dunka ner min röv i soffan och gotta i mig lite godis ocj kolla på film med älsklingen sen får kvällen visa vad det blir, men en tidig natt för mig blir det då, för jag är as trött redan nu.

Jag släpper den lilla nyheten  under helgen hade jag tänkt så håll ögonen öppna då =) lite kul att få ge nyheter till sina bloggläsare någon gång i bland åxå.

Jaja ni får ha en super bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0