Söndag

Ja är inte söndagar den tråkigaste dagen på hela veckan?'
De tycker då jag, jag rent ut hatar denna dag.
Dom är så trissta å tråkiga.

Jag och Marcus delade nyss på en sånn dära pizza
man sätter i ungen så är den klar efter en kvart.
Och när vi sitter här uppe och äter , måste tillägga
att vi hade beasås och kebabsås som man köper
på flaska åxå.
Då säger Marcus är inte den dära såsen gammal?
Han menade kebabsåsen som jag hade.
Nej den går ju för fan ut 2009 säger jag.
Sen slog det mig fan det är ju 2009 nu och
ja jag har haft gammal jävla sås på min pizza =(
Det bara vände sig i magen på mig när jag insåg detta.
Hur kunde jag tro att de var 2008 nu?
Jag har ju setat å skrivit 2009 hur många gåner som helst
i tidigare inlägg =(

Jaja jag lever ännu iallafall och jag hoppas jag inte blir sjuk.
Men så farligt var det nog inte.

Så har även jag och marcus pratat ut lite, elle de var nog jag som
pratade och försökte få svar på allt. men lite svar fick jag men inte
blev jag så mycket klokare av detta elle.

Men blev nöjd och glad av det jag fick svar på iallafall så nu enligt mig
så är det väl abra sätta en jävla fart på allt och hoppas att de ska arta
sig riktigt bra och att allt ska gå i en sprudlande fart framåt!!!
GE MIG ALLT NU!!!! =)

Jaja skriver ett inlägg om bara detta senare idaga om det hinns med annars
får det ta och bli en annan dag när det finns tid.

Nu ska jag dra vidare och försöka få min älskade *man*nej men fästman =)
att vilja göra nått innan han far till jobbet .

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0