Snabbt

Har kommit på att när jag väl har bestämmt mig för vad jag vill ha så vill jag ha det på en gång =) jag kan ju liksom inte vänta längre i onöddan känner jag.
Som nu jag vill ha en viss färg på en vagn, jag vill ha en bärbar dator ja det är massa saker jag vill ha. Och då kollar jag på det.
Liksom vilken normal människa går runt och kollar på tvilling-vagnar när man precis har fött en son =) Jo jag eftersom jag helt hade förälskat mig i den vagnen och den var ju så fin i den dära gröna färgen. Men onödigt att kassta ut typ 7000kr på en tvilling vagn när man redan hade en vagn och sedan ett barn =)

Lika med datorn som jag vill ha, den vill jag verkligen ha nu men med lite fjäsk till marcus så kanske han går med på det =)

Nu ska jag ringe ett samtal som visar sig vad som händer senare idag och imorse fick jag ett samtal så nu ser jag fram emot den 24 mars!!!!
Måste leta på telefon nummret nu så skriver snart igen.

Nej nu ska jag gå ner och göra mig lite mat för börjar bli lite smått hungrig. sen får vi se vad som händer men leklandet blir de nog inget av och jag är inte förvånad.

ha en bra dag!
<3

Kommentarer
Postat av: a

man brukar ju säga.."den som väntar på något gott".....

2009-02-23 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0