Sex

Om man skriver någon konstig rubrik eller konstig är den väl inte men en rubrik som är pervers eller ja om sex. Då har man nästan dubbelt så många klick.Alltså de är fler personer som kollar in vad mna har skrivit.
Är det så intressant med sex och sånnt?? Är det sånna saker de flesta vill läsa om idag?
Visst jag kan skriva om det på olika sätt men skulle nog föredra att skriva om det på ett ironsikt sätt, så alla kan få skratta lite åxå, för det skadar ju aldrig med lite skratt =)

Men nu ska jag väl skriva om vad som har hännt här omkring  mig för de har varit väldigt dåligt på skrivandet från min sida kan jag erkänna och ja som jag alltid skriver så ska jag försöka bättra mig på den vägen, men det är inte så lätt varje dag.

Det hände då inget farligt under fredagen och ingen otur hade jag inte heller så den dagen blåste väl förbi som all världens hast, men lite besök och massa olika viktiga samtal.

Lördagen kom och vi lämnade Alexander hos hans mormor och morfar och vi åkte iväg och handlade inför kvällen.
Vi åt ute också, det blev kina mat och massa prat. Mysigt enligt mig och jag satt nog och skrämmde upp Marcus lite där skulle jag kunna tro. =)

Sen här hemma så fixade vi i ordning det mästa och städade undan det värsta. Jag rensade öven ena garderoben i vårat sovrum, så nu är det bara en kvar, sen är det klart. Fast då hittar man väl något nytt som borde göras. SÅ ÄR DET JÄMT!

Sen blev det hockey på tv. Leksand mötte bofors och det gick ju inte som man hade hoppats, men man får väl hålla tummarna på att dom skärper sig till kvalserien.
Och folket kom åxå, Happa,osten och ekis kom.
Det blev tunering på wii-tennis och de var faktist kul för jag vann över ekis iallafall =) de kan jag leva långt på =)
Sen blev det plockmat och melodifestivalen. Men vart är vi på väg idag alltså??vad är det för bidrag dom skickar vidare?? de blir ju värre för varje år, när ska dom lägga ner det där?
Sen blev det 2 olika sällskaps spel och massa skratt och fusk enligt vissa =)
Osten drog hem för han skulle upp och jobba tidigt dagen efter.
Men Basse kom istället och avlöste han.
Vi avslutade med en film, en film som jag rekomenderar varmt. en sorgsam film som man kan fälla en och annan tår till.
faast igår så kunde jag ju skulla på förkylningen =)
folket drog hem vid 03.30 så då var man skapligt trött åxå.
Under kvällen så dracks det öl och vin. själv så drack man några klinkar av en champanj för att fira. men den var så äcklig så marcus fick den. Men vad vi fiarde det vet ni inte än. =)

Tog iallafall en lång lång sovmorgon i morse och sedan upp och diska,städa och plocka undan från dagen innan. kan ju säga att när man stog där i köket och såg allt då fick jag minnen från hur det var när man bodde på bullermyren och man hade alla fester hemma hos oss. då såg de jämt ut så där om inte värre.
Men men bara att bita ihop och skynda sig att få det undanstökat =)

Sen bar det iväg till amsberg för att hämta våran guldklimp och även få i sig lite mat.
Och det var riktigt god mat som serverades potatisgratäng, kycklingsgratäng med bacon och sallad.
Alexander var glad och det hade gått jätte bra under natten. Mamma sa att man får leta efter snällare barn =)

Kom väl hem hit strax innan fem igen och sen har det lekts med alexander tills han somnade vid halv sju.
Jag fick min efterlängtadae donken mat idag. Var ju så sugen på det igår så då fick jag det idag!!=)
Sen har vi kollat lite på rederiet(ja vi kollar på alla avsnitt av det är nu på säsong 15 av 20 )
Nu kollar marcus på någon fotbolls match och jag sitter här och skriver och börjar verkligen få kramp i händerna nu =)

Ska väl ta och runda av här då men ska försöka skriva imorgon.När vet jag inte och om vad får vi se =)

Kan erkänna att jag har varit väldigt off ett tag för det händer så mycket runnt om en just nu.'
Det finns saker som måste göras, saker som borde göras, saker som man vill göra och tiden räcker inte till så man stressar ihjäl sig i onödan kan man säga.
Ska försöka ta dagarna som dom kommer istället och lägga allt det viktigaste först sen får man väl ta det andra sen när man ser att det finns tid till det.

Jaja orkar verkligen inte skriva mer just nu.

Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0