ont

Nu har jag sjukligt ont i ryggen.
Disa har varit här på besök och det var jätte
kul att få träffa henne.man ser ju inte hon så
ofta nu för tiden =)
Blev massa prat och en del fika =)
Mor å far  kom åxå förbi, pappa hade fått
nys om nybakat fika =)

Alla åkte vid halv sju och det var dags för alexander att
gå och sova sin goda natt sömn.
Fick sin välling och sen började spykalaset.
Alexnader spyr upp all välling över hela sängen
tror de kom på väggen åxå =(
Och jag börjar själövklart spy som en gris,
för de luktade sura uppstötningar =(
så av med alla kläder och in i duschen med alexnader.
byta sängkläder och fixa i rummet.
sedan nattning på nytt igen.
Så nu sover han.

Har precis diskat undan världens berg m ed disk åxå.
Så nu ska jag sätta på mig mer varma kläder för jag
fryser snart ihjäl.
sedan ska jag ner och börja göra i ordning tacos.
Ja fan vad sent vi äter.
men marcus komme ju hem vid nio och jag
vill inte äta tacos själv så därför blir de så sent.
Och jag är skit hungrig som vanligt =)
Å sugen på tacos de har jag varit sen i måndags.

jaja ska väl pallra mig ner ochy börja med maten,
annras blir de väl inge mat alls.

Skriver väl mer imån skulle jag kunna tro.

Älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0