Onsdag

Ja nu har jag tagit mig mod och samlat mina krafter till att skriva igen efter förra inlägget.
haha nej då så är det inte =)
Jobbade igår och det gick hur bra som helst kanske lite högt ljud hela dagen men sånnt är livet =)
Sen så orkade jag inte och hade ingen lust alls att skriva igår, kom liksom inte på nått att skriva.
Komme väl inte på nått nu heller så skriver väl om dagen som gått och sen skriver jag om de som ploppar upp =)

Var iväg och handlade i morse innan marcus for till jobbet sitt. skönt att ha lite mer saker att välja mellan till frukost och frysen blev rätt så full den med. det är alltid bra. men ska iväg och handla de sista på fredag för  alla saker som behövs till  garderoberna och sånnt, de hann vi inte med idag för alexander blev grinig och han tappade bort sin napp , så nu har vi bara en napp kvar så lär köpa fler nappar på fredag åxå. hoppas denna napp är kvar till dess =)

Sen har vi varit i ludvika och lekt med lucas å petra idag, så killarna får leka av sig lite.
Blev kvar där tills strax innan fyra. så vi var väl hemma  vid 16.45 tror jag.

Sedan kom mamma och mormor förbi och hämtade kycklingen som vi köpte till dom idag eftersom de har varit slut när dom varit där.

Sen efter fem så kom alexanders farmor och hälsade på. och alexander är lika glad för varje gång, fast idag har han varit välldigt mammig.fick inte ens gå på toa själv.

Nu sitter jag här med tända ljus och myser för mig själv, sitter å fatiserar mig bort i denna värld =)

de är ju så mycket jag vill göra och jag försöker ha en plan om vilka år jag vill göra sakerna, den listan får komma någon annan gång för den orkar jag imnte med just nu.

Har även börjat med maten för marcus komme om ca 10 minuter en kvart...hah nej jag är ingen pizza gubbe men han sa den tiden ju =)

Imån blir det farboro doktorn med alexnader, vi ska ta massa prover och test så de får ni en uppdatering om imån om de hinns vill säga =)

Sen komme jag väl till de sista då. Jag börjar få lite panik nu, jag ahde tänkt mig en massa saker på alla hjärtans dag. och nu får jag inte planera nått för marcus sa att han ahde planerat en sak, sen skulle jag få en liten överraskning åxå.
fan jag som hatar överraskningar, vill veta nu...får jag??snälla...
men jaja vad ska jag köpa till han?? känner att jag har inte hittat nå speciellt ännu och tänk om jag inte hinner...
ja nervös och tressad är jag över att inte hinna. =(

Jaja nu ska jag fortsätta med maten här och lukta på doften av doftljusen här runtomkring!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0