Onsdag

Idag så har vi handlat och små fixat med saker.
skull väl ha behövt gjort en massa mer men
just nu så har jag liksom inte ork att hålla
på hela dagarna så jag tar lite då och då =)
Det komme nog bli gjort till slut ändå.

Alexnader fick lite nya kläder idag, och sen
ska jag även hämta in en kartong med kläder
ute i förådet som han ska ha åxå.

För nu har han problem att komma i sina
kläder i storlek 86/92.
Så nu blir det 98/104 hädan efter.

Bättre att det är lite stort och fluffigt på han
än att kläderna ska sitta som slickat =)

Sen kom även alexanders morfar,mormor
och morbror på besök och fikade semla.
Fast morbror erik  var inte så pigg på att
fika något för han hade troligtvis fått vattkoppor.

Och alexander sprng runt och lekte som en yrhöna ett tag.
han sprang in i väggen och snubblade flera gånger,
men han var lika glad ändå han.

Så när klockan var 18.40 då slockande han på en gång,
så de var tur att jag hann ge han välling och sånnt först.

Nej nu orkar jag faktist inte skriva så mycket mer men någon
rad till om vänner och saker blir det men sen avslutar jag denna
bloggkväll!

Jag saknar min aldra bästa vän erica så enormt mycket just nu,
vet inte vad jag ska göra för att visa vad hon  betyder för mig.
Jag mår dåligt av att vi inte träffas så mycket.
Men jag hoppas på en förändring där så fort som möjligt.


Sen blir jag bara allmännt matt och besviken varför "alla" andra
får saker som jag vill ha.
Sånna som inte ens är värda vissa saker får dom lätt som en plätt.
Men jag som verkligen vill, som försöker på alla sätt och vis och
som faktist är värd det. nej varför kan inte jag få de då??

Varför ska jag straffas för??




Ha de bra så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0