när

ska detta sluta då, jag går och lägger
mig i skaplig tid på kvällen och idag
fick jag till och med en skön sovmorgon
men ändå så känns det som man inte har
sovit en blund under natten.
man är nästan mer trött när man vaknar
än när man gick och la sig.

Vill bara att denna hemska trötthet ska
släppa och försvinna.
Skulle ju kanske kännas och bli
lite bättre om våren  och sommaren
kunde börja komma nu!!!!

Nu ska jag ner och försöka pilla i mig
en macka sen ska jag damsuga lite.
sen komme mamma hit senare och vi ska
gå en lång promenad här om kring.
Vi gick den i sommras och den var
j'ätte skön att gå och nu hade mamma
varit ner hit för någon vecka sen och skulle
gå den svängen men de slutade med att
hon gick lite vilsa och fick leta sig ut på' stora
 vägen för att hitta tillbaka till bilen.

Jag skrattade jätte mycket när hon berättade
det och dörför undrade hon om inte vi kunde
gå den promenaden tillsammans idag =)
Och jag tackar ju inte nej till en skön promenad.

Sen ska vi ut till den dära skoaffären ute vid'copp forum
för vi var dit igår och dom hade ett par jätte fina och
bra skor som de var rea på.
Till alexander för han komme ju inte i sina vinet skor
längre utan att man bryter av han foten =(
så vi ska ta med oss alexander och prova om dom
sitter bra  då köper jag dom för det är kavat skor.

jaja ska ner på toa innan det blir blött i data stolen =)
Men marcus badar ju så han har låst dörren men
han får fan ta å öpppna till mig.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0