Måndag

Ny vecka är vi inne på igen då, och tiden verkar gå lika fort detta år åxå. snart har halva februari flugit förbi oss och vda gör jag? jo inget alls, de finns miljader saker jag borde göra, som jag ska göra och som jag vill göra under detta år. men hallå sätt lite fart då lilla linda och sluta klaga.
OKi men idag är det en sånn där klag ag för mig.

det började med att alexnader inte alls ville sova i natt och eftersom marcus skulle börja tidigt i morse så tog jag han inatt.
Han skulle leka och det var det ena och det andra. Välling ville han inte alls ha och av medecinen han fick blev han sper PIGG. Varje gång man närmade sig sängen så skrek han som man hade stuckit han med en kniv. efter 1,5 timme så var ja skaplit trött och ledsen. ja jag blev känsosam och jätte ledsen.Blir väl lättare när  man är så trött att man skulle kunna somna sittandes.
Han somande efter några timmar sen iallafall.
Och jag la mig  med världens huvudvärk och nästäppa. (inga värktabletter hemma)
Tog ett bra tag att somna åxå.
Sen kl.06.55 så vaknar en pigg alexander, så pigga å glada fick vi pallra oss upp.
ele nej nu ljög jag. en av oss var pigg, den andre som en döende zombie. Kan ni gissa vilken?
Var fortfarande hängig och ledsen.

Nu har timmarna gått och jag tror fani mej att jag är över trött nu =)
Å alexander han sover en liten sväng just nu för han somnade på golvet när han lekte.haha han kan han =)
men ska väcka han nu så han kan sova middag sen istället.

Så självklart skulle dom ringa från ett dagis i morse vid 8 tiden och ville att jag skaulle jobba.
MM 9.30-18.00 och jag såg ju redan vindögt. så fick tacka nej för detta skule jag aldrig palla.
Hoppass dom ringer snarrt igen och jag får jobba en annan dag.

jaja nu ska jag dra mig här i från.

Ha en b ra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag jobbade inte på konvaljen. jag är på moraby, men såg att de hade ringt från konvaljen i morse....

2009-02-09 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0