Hemlis

Ja kan folk hålla hemligheter, nej inte dom flesta. och man blir ju så bevsiken när dom säger något.
Jaja jag trodde jag kunde säga en sak till vissa men de gick inte så de är ju ingen hemlis längre.
Men sånnt är livet, visst nu var han ju bara snart 6 år men ändå.
Tänk att små barn och gammla kärringar de är dom som skvallrar =)

Men men orkar inte skriva om den (hemligheten) nu, för jag fryser nu =)

Ska ner och klä på mig varma kläder sedan åka till alexnaders farmor och hämta alexnader.
för han är med henne nnu eftersom jag nyss kom hem från jobbet.
Har varit ute och åkt pulka hela dagen och druckit  het the =)

Jaja får väl skriva mer ikväll när allt lungnat ner sig.

Ha en bra dag!

Älskar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0