Fredagen den 13.de

Då var vi här då, otursdagen.elle är det de??
Ibland har man verkligen haft otur denna dag men ibland har man klarat sig igenom den utan problem så vad är sanningen?? visst jag är skrock full som sjutton åxå =)

Hoppas allt blir lungt idag bara, har då bakat nu och jag har inte brännt mig elle bränt ner huset =)

Sen har jag suttit och pratat viktiga saker i telefonen med en som heter lisa. så nu är det fixat, ska bara få en kvittens på mailen å printa ut.

är så glad och fint väder är det ute åxå!!
Nu har jag pratat med  erica åxå och vi ska hitta på nått nästa vecka. =) ur att mna har henne =)

Jaja ska plocka bort efter baket nu sedan vänta in mor å bror min.

skriver mer senare.

Älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0