blogg

japp de blir en mini kort blogg idag för nu är det mycket saker som ska göras..
ska först å främst börja med lite mat här hemma så marcus får matdosa med sig, jag är snäll och börjar med den efterom han ville duscha innan jobbet.

Sen ska vi till amsberg och ge farmor pengar och sen är alexanders gammel morfar där med hans födelsedags pressent åxå...

sen ska vi till gustafs och lämna mina T3 or till en annan person där.

Sen skas det ner på stan och prata och få information om bulgarien. =)

Så vill vi TACKA jätte mycket till Maritha för den fina boken alexander fick i   pressent igår!!!Han blev jätte glad,sitter å pekar på bildernaoch säger DÄR.

Nu måste vi sätta lite fart om allt ska hinnas med idag.

skriver mitt lovande blogginlägg senare idag. jag håller de jag lovar men kanske lite försent

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni åka till bulgarien ?

2009-02-02 @ 10:38:30
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0