10/2 - 2009

Idag har jag fixat allt det jag skulle göra idag! =) Gad vad duktig jag är.haha ja ibland lär man ju få berömma sig själv lite åxå för då  kanske de blir lättare att göra saker sen .

Har nyss gett alexander välling och sen läste jag en god natt saga för han. så han sover så sött nu han.
Sen håller jag på att tina upp lite mat som ska fixas och ätas när marcus komme hem.
Så tänkte kolla på allt jag brukar kolla när jag sitter vid datorn sedan ska jag palla mig ner till toan och slänga in mig i duschen. lite fin lär man ju vara =) nej men känner att håret är som en sopstation just nu. =)

SEn får jag se vad kvällen visar för nått men jag vet vad jag vill iallafall  =)

2  ?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0