trött

Ja inte har man hunnit vila ett dugg idag inte, var uppe med tuppen idag och tänkte lägga mig och vila sen på dagen men nej jag blev själv med barnen så de har varit full rulle sen imorse.

Var då iväg på 1000 eldar i kvarnsveden ,det är som en liten julmarknad med över 1000 mashaller.
sedan ikväll så har båda barnen badats och sedan var det natten...men som vanligt så vill inte anton sova.Fast han är super trött så sa han verkligen inte sova...så här håller han på varje kväll och oftast så somnar han runt 2 eller 3 på natten..va fan ska jag ta mig till?? de är jobbigt i längden....

hade hoppats på att han åxå hade sovit nu så att jag kunde få sova åxå, men nej jag ska väl hinna bli övertrött osv så jag inte kan sova sen ändå.. Nej ska väl gå och försöka få tyst på eländet där inne i sovrummet innan han väcker nästa skitunge...

Får försöka skriva imån om jag är nå piggare då vill säga.

god natt


Kommentarer
Postat av: jannike

Är kanske inte så jätte roligt, men lägg er i sovrummet efter du lagt Alexander och släck alla lampor och ligg kvar tills din Anton har somnat. Och gör så tills han somnar i lagom tid. inte mycket tiid du får till dej själv men snart får du ju de då.

KRAM

2009-12-05 @ 10:40:26
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: linda

har försökt med det flera flera gånger och det slutar alltid med att jag sommnar sittandes med han mot mitt bröst.Så får jag halvsova hela natten.

2009-12-05 @ 13:19:55
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0