slut

Jag är helt slut och då har jag inte hunnit med att dqmmsugit än och rensat garderoben. Tänker spara det tills imån eller på lördag för hinner inte det nu. Ska börja packa allt som ska med idag nu.

Men vi har då hittat hans kossa och även en vante som vart borta ett tag =) haha tänk vad man kan hitta saker om man letar på de mest udda ställerna.

Marcus ringde precis och han fick sluta  nu så han är på väg hem redan nu, så nu blev det ännu mer brottom så får skynda mig att föra in bilderna på datorn utefall om de blir några nya bilder tagna ikväll.

Här kommer lite bilder:


Så här ser matdosorna ut som kommer hem med marcus från jobbet =(


Så här fint märke har Alexander efter att han ramlade och slog i läppen med nappen igår.

Men glad är väl han ändå !



det var så här han slocknade idag =)


Anton 2 Månader!


den otroligt fina bild jag fick av erica i julklapp. Av ritad Anton =)


Nej nu ska jag skynda mig att fixa  allt här hemma så vi inte blir allt för sena ikväll. Men får se om jag kan och hinner skriva mer innan tolv slaget annars får ni ha en så bra kväll och ett Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0