Kaos

Idag tog vi en promenad till kupolen men där inne var det ju kaos så de heter duga till. Folk är som tokiga och kommer man med en stor syskonvagn är det ju så gott som kört att komma fram. Så de blev bara en snabb titt idag, får ta mig dit en annan dag istället och hoppas på att det har lugnat ner sig med folk då =)  Snöat har det gjort hela dagen åxå, så tyvärr så kom vi inte väg till Erica på besök idag.Och vi hann inte ens åka någe bob eller  pulka så får se om det hinns med imorgon då. Marcus jobbar dag så han kommer väl hem efter 2 någon gång skulle jag tro så kanske ska försöka ta med barnen själv och åka lite..men tycker inte om att lämna anton i vagnen själv när man ska åka med alexander..jaja de visar sig hur man gör. Är det för kallt så vill jag inte ut ändå för Anton är verkligen dunder förkyld.Hoppas de släpper snart.

Idag så kom marcus farmor och hans kusin linda och hans halv syster Martina på besök. Och Anton fick ett par uggskor =) haha ja dom var så gulliga så var tvungen att sätta på han dom och ta kort. så imån  ska jag föra över alla korten till min dator sedan lägger jag upp dom här =) Alexander fick någe garage liknande leksak som man kunde köra in 3 bilar i och sedan låsa med nyckel.

Snart är det bara 1 vecka kvar tills Alexander fyller 2 år, ja han blir stora killen nu ju =) vart tog min lilla bäbis vägen??

Nu på kvällen så beställde vi pizza och kollade på hockey så nu ska jag ner och ta hand om diskberget som ropar mitt namn så det ekar över hela dalarna =) sen blir det nog sängen för mig för nu börjar ögonlocken kännas tunga igen =) och i natt hoppas jag att båda barnen vill sova för natten som var så skulle alexander leka mellan 2 tiden och somnade gjorde han vid 6.30 tiden. Gggrrrr då ville man bara strypa ungen =)  Känns som han bara vill jävlas med en för han är ju trött åxå men nej han vägrar och håller man fast han i sängen för att få han att sova, ja då skriker han så han väcker anton åxå =(

Ska försöka skriva lite tidigare imorgon och fixa bilderna som jag lovat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0