kan inte

Jag som är tokig i bloggen kund everkligen inte hålla mig här ifrån så nu sitter jag här igen då och ska försöka skriva nått vettigt.
Men just nu kommer de inte så mycket vettigt hur mina fingrar så jag lägger ut bilderna på kläderna/julklapparna till barnen som kom idag.

lillebror
Antons body nummer 1.

baby
Antons body nummer 2.

storebror
Alexanders tröja

Dessa kläder får barnen då som sagt i julklapp. Och vilket skönt tyg det var på kläderna, så de blir nog bra på deras känsliga hud. Tänkte att jag kunde lägga ut bilderna här för barnen lär ju inte sätta sig här och kolla =)


Kommentarer
Postat av: jannike

Va roligt att dun är tillbaka:) Ja eller hur va dom sköna:)

2009-12-04 @ 09:33:07
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0