Kallt

Nu är det minus grader ute hela tiden och idag när jag skjusade marcus till jobbet så såg det ut som ett vinterland på vissa ställen. Och där var det svinhalt åxå..... Tycker det är så mysigt när det är vitt ute så ge mig mer vitt vitt vitt....

Tog en promenad till Alexanders dagis här om dagen för att hämta han och kan ju säga att det var ruskigt kallt. Jag förfrös nästan mina händer kan man säga. SÅ nu har jag alltid mina tjocka vantar med mig!!


Påklädd och klar för en promenad!


Bröderna bus ligger och myser på golvet...

Som ni ser så blev det lite mys på filten på golvet medans jag tog mig an disken som verkligen behövdes diskas =)

Anton skiner verkligen upp varje gång han ser alexander, han kanske gillar att bli misshandlad?? =)

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Igår så tog mitt liv en snabb vändning och nu är det upp och ned, jag vet inte vart detta kommer sluta men jag hoppas på det bästa.Ska försöka reda ut så mycket som möjligt så snabbt som möjligt så man får alla sina svar man vill ha.Jag kan inte gå runt och inte veta hur allt kommer bli längre!
Så min apptit för mat och allt är helt borta, så just nu känner jag mig som en knarkare som varit utan sitt knark för länge. Men fast jag försöker äta så går det inte, det tar stopp, det kommer upp lika fort igen om jag försöker tvinga i mig. så igår klockan 8.30 tog jag min sista macka sen dess har de inte gått ner nått mer i min mage =(  Jag är ju så hungrig, min mage låter hela tiden.
Hur kan det bli så??Är det kroppen som säger ifrån bara för den inte orkar mer?? Borde inte kroppen vilja ha mat i detta läge?? ja frågorna kommer men dom gå alrig....

Det som hände igår vill jag inte skriva om här för jag tycker det är alldeles för privat, så det får stanna här hos mig istället. Jag kan inte blotta ut hela mitt nakna liv här inte. Det går bara inte...

Men jag är en person som redan ligger ner och ändå så kommer allt på mig med slag och sparkar, hur länge orkar en brusten själ streta imot??


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har tänkt så mycket på dig både idag och igår ! blir så ledsen över att veta att du inte mår bra och att jag inte kan göra något för att få bort smärtan du bär på. och jag blir oxå lite besviken på den personen som får dig att känna såhär. du är värd guld linda ! glöm aldrig bort det. du är så underbar och förtjänar all lycka du kan få ! du har en stor plats i mitt hjärta och det kommer du alltid, alltid att ha.

2009-12-03 @ 21:21:30
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: jannike

Va söta dom är när dom myser på fdilten:)



Man måste inte berätta allt för alla. Men jag hoppas du har en bra vän eller någon som du kan få ventilera lite hos? De behövs för nästan alla, annars matar du dej själv med problem och till slut spricker de.

Jag har också svårt att ta mej hjälp men när man väl gör de så brukar man inte ångra sej. Och att må dåligt är inget skamligt, så skäms inte för de.



Kram på er

2009-12-04 @ 09:41:13
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0