Fixat

Idag så fixade jag att ringa ett viktigt samtal så nu är dopet bokat. Så den 6 februari 2010 ska Anton få vatten på huvudet. Ska börja planera i tid denna gång för med Alexander blev allt så pang på så fick sitta och ringa runt till alla bara nån vecka innan. Men känner att jag har då lite mer tid på mig denna gång och sedan ska jag få lite hjälp av erica åxå. hon är verkligen guldvärd den människan..

Nu tror jag att anton har somnat så nu ska jag ta och kila upp och spela spel med marcus. får se om de är något bra spel på wii. Var så länge sendan jag spelade så jag har väl glömmt bort hur man gör =)

Ska försöka fixa lite små fix här hemma imån för blev utan bil imån med så t lär jag inte komma och ska det vara 20 minus grader så vill jag inte  dra ut mina barn i den kylan. Och sen blir de nog att träna, ja jag ska antagligen träna. det behövs verkligen kan jag säga!!

Jaja får skriva mer imån för nu väntar älsklingen där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0