***************************************************

Vad ska man göra när kroppen vill en sak men hjärtat en annan??

Vad ska jag ta mig till när all lust bara pös ur en och verkar inte kunna återvända tillbaka??

Vad ska jag ta mig till??

Mina tårar har runnit ner för min kind, blott med min ena hand jag kunnat ta bort dom.
Nu går ej tårarna att ta bort dom rinner ner för min kind......

 

Får se om jag återkommer till bloggen, annars vill jagb tacka mina underbara läsare för denna tid!!

 

GONE


Kommentarer
Postat av: jannike

Nej men så tråkigt! Hoppas du börjar blogga sen igen när du mår bättre. Massa kramar på dej.

2009-12-02 @ 20:11:26
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: svärmor

DET HÄR FIXAR VI SÅ ATT ALLA MÅR BRA IGEN

2009-12-02 @ 22:37:25
Postat av: Anonym

jag förstår inte vad som har hänt, men något har uppenbarligen hänt och jag förstår inte varför du inte släpper in mig. bryr mig ju om dig och blir orolig när det är något men du verkar ju inte ens vilja prata när det är något som har hänt... som vän vill man ju finnas där och stötta och ställa upp, men inte så lätt när du inte tillåter mig att göra det. finns alltid här iaf oavsett om du vill det eller inte, för jag älskar dig.

2009-12-03 @ 14:22:01
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0