9/12-2009

natten som var hade vi inte lika tur som innan. Anton ville inte sova för han var PIGG....så det blev en sen natt igen och jag var helt död imorse. Kollade ut och ser vilket pissigt väder det är ute. Då blir man ju på jätte bra humör åxå...nej inte jag inte... jag går och lägger mig igen.. Och sedan vid  2 tiden så inser jag att jag måste kliva upp ur sängen för att hämta alexander på dagiset.  Så de var bara att kassta på sig kläder och skynda sig att fixa anton in i bilen och hämta alexander. sedan ham igen och packa skötväskor m.m sedan drog vi upp till alexanders mormor pch morfar och hälsade på. Blev bjudna på kyckling och pommes där och jag tror visst mormor tappade curry kryddan för starkt var det och ingen sås hade dom så torrt som tusan... Så idag har alexander fått lekt av sig med både erik och rillo. Anton låg typ vaken på golvet hela tiden och kollade på både katterna och hunden. Och la av riktigt mysiga leenden så nu har även mormor sett minst ett iallafall.

Kom hem och lekte vidare lite sedan var det dags för städning av alexanders rum och då stack ju han såklart =) men efter ett bra tag så hade vi fixat hans rum och sedan var det byte till pjymas och borsta tänderna. Och det gick galant som vanligt. Så alexander sover som en stock nu eller ja sen några timmar tillbaka. Och anton han håller på och somnar och vaknar somnar och vaknar hela tiden trotts att han är så trött. Men ja hoppas han kan sova i natt sen iallafall.

Vi ska ta och käka lite mat för marcus kom hem för ett tag sedan. Och både han och jag är så jäkla hungriga. Men bara för att man är så hungrig så känns det som allt går så segt!!!!

Ska väl kolla om de behövs hjälp med nått eller om det ska dukas fram kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0