29/12-2009

Idag känns det som att det kommer bli en kanon seg dag för hela jag känner mig seg. Ska passa på att varva ner lite nu medans BÅDA barnen sover middag.  Det enda jag hunnit gjort är att ta reda på disken, ja jag vet jag diskar å diskar  å diskar. Tror vi ska sluta äta här hemma för då måste de ju sluta bli så mycket disk!!?? eller så ska vi fan börja äta på papperstallrikar som man bara slänger sedan =) haha nej då lite diskande har väl inget dött utav??
Idag kommer barnens farmor hit medans jag och marcus ska iväg på ett möte efter att han slutat jobbet. Och efter det ska vi skynda oss att passa på att handla det vi ska ha. För man blir så stressad att ha båda barnen med sig i affären så man glömmer  ju hälften varje gång =) och det är ganska mycket vi ska handla idag så det är lika bra att fixa det när man vet att man har någon som sitter barnvakt!

Annars då, jo jag  tror hela familjen är så gott som förkylda nu men det är väl Anton som är värst.Hoppas det vänder för han snart, kan inte vara lätt att vara så där liten och knappt kunna andas =( man vet ju själv hur det är när man är dunder förkyld.

Sen när alexander vaknat så blir det att äta lite taco rester från igår.Haha tror de var ganska många som åt taco igår, så här efter jul så blir man ju så förbannat trött på julmaten och jag som knappt tycker om nått på julbordet heller. Men jaja jag överlevde den jul åxå!

Nej nu ska jag läsa aftonbladet osv sedan får vi se om man hinner med ett telefonsamtal åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0