28/12-2009

När ska det sluta snö då??räcker det inte med snö nu?? Jag får ju skotta infarten hela tiden för de bara vräker ner snö där ute. Ja 28 december idag då bara några få dagar kvar på detta år! Vart tog år 2009 vägen, har jag sovit hela året eller?? Det har gått så ruskigt jäkla fort så jag tror jag inte hunnit med nått på detta år. Men ska fortsätta fundera och göra min år 2009 lista!

Vad ska då hända och ske år 2010 då?? just nu så vet jag inte mycket vad som kommer hända, visst man har väl vissa saker man skulle vilja fixa till och göra men det får tiden visa om det just blir år 2010 det kommer hända.

Nu har jag lyckats lagt över alla bilder i kameran in på datorn så tänkte lägga ut lite bilder och lite beskrivning till dom. sen får jag skriva ett mer vettigare inlägg senare för nu precis när jag fått Alexander att sova middag ja då ska ju självklart Anton vakna, så de blir väl matdags snart. Så ska skynda mig att ladda upp bilderna nu.

Tomtenissen!
Anton sover i Alexanders vagn

Anton somnar alltid i sin sköna overall
Pappa & son mys
Bröderna bus

Alexander saknar sin gammla säng så han har börjat klättra upp och lagt sig där i.
Ögonen bara lyser BUS
Antons uggskor

Uggskorna på!

Ja där har vi några bilder, orkar inte ha in alla bilder och vissa är bara trams bilder ändå så =) nu ska jag ta hand om en ilsken Anton som vill ha mat snart. Och sedan ska jag försöka hinna med att ta disken innan stora vilddjuret vaknar till liv igen. Men kommer nog bara hinna hälften av det jag ska.

Ha en bra dag i snövädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0