26/12-2009

Vilket väder det är ute, snön bara öser ner och det blir vitare och vitare, skotta snö får man göra titt som tätt. Ja var det detta dom kallar för snöovädret??ja de kanske är det, för vi har inget varmvatten och det är väldigt många hushåll här i dalarna som är utan el just nu. Och krockar och avåkningar är det väl lite här och var stans, men ändå, brukar det inte vara så här varje jul?? de tycker då jag iallafall.

Anton vaknade nyss så nu går Marcus runt med han, Alexander ligger och sover middag. Han borde väl vakna snart annars får vi ta och väcka han för annars blir de sängproblem ikväll =)

Blev bjudana på mat hos svärmor idag så vi åker nog dit till en 15 tiden och käkar lite mat skulle jag tro. Och självklart ska Alexander få åka lite pulka idag, för han har inte åkt i sin nya pulka än. det kommer säkert bli skitkul!!!!

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig och få på mig lite mer kläder, sen blir det att skotta  ingången så vi kommer ut utan att behöva pulsa i snön..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh kan inte jag få följa med er och åka pulka nån dag ? :)

2009-12-26 @ 14:55:06
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0