25/12-2009

Ja denna dag har bara gått av farten och den blev inte alls som jag hade tänkt mig. Har nästan kännts som en sådan där dag man bara ligger i sängen och vill dra täcket över sig för att man är så bakis att man vill gå och dö. Men varför känndes det så idag?? ja de finns sina anledningar men de är inget jag villskriva om här ute just nu, ja kanske inte sen heller, de får visa sig. Men jag har då fått varit hemma en hel dag och bara myst med min älskade familj som jag älskar så otroligt mycket.

Nu ska vi snart ta och göra lite mat och sedan blir det någon film tror jag. Alexander somnade nyss så hoppas han sover för hela natten nu då =)

Jag börjar redan bli trött så får se om de vänder eller om de blir en tidigkväll idag.

Nej nu har jag då slängt ihop några rader mitt upe i stressen med disk,matlagning, sopkasstning och en massa mer saker.

See you soon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0