24år

Grattis min älskade sambo som blir 24 år idag då. Hoppas du får en bra dag fast jobb och elende =)

Ja som tur var så kunde alexander somna till slut ändå i kväll. Trotts att vi råkade  ligga och mysa så vi somande och vaknade  runt 18 tiden.. shit där förstörde jag både min och alexanders dag. kan ju säga att det inte var världens enklaste att få han att sova sen på kvällen. Och stackarn var ju så otroligt hungrig när han vaknade att han inte kunde vänta. detta får aldrig mer hända!!

Kan inte rå för det men jag är ju så jävla trött hela tiden, jag vet inte varför. Ibland är jag så trött att det känns att benen inte bär kroppen längre, så trött att man blir yr i huvudet. ja väldigt trött med andra ord!

Fick anton att sova nyss så jag ska åxå slänga mitt huvud mot kudden och försöka få mig någon timmes sömn hade jag tänkt. jag som skulle skriva den roliga önskelistan men men det får väl bli en annan dag för nu blev det ju så otroligt sent allt ihop.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0