24/12-2009

Uppesittarkvällen gav ingen utdelning för oss inte. Men de visste man ju redan, vi har kommit fram till att alla som vinner sånna där stora vinster är bara i scen satt för att man ska spela... Men jaja fick en stund tillsammans iallafall.. Under pauserna har marcus  fixat med sitt lilla exprment som ska vara klart tills vi ska på julaftons firande hos svärmor med familj. Och jag ska snart springa ner och slå in de sista julklapparna!! Ja sen är jag änteligen klar...

Annars tycker jag att jag hunnit gjort ganska mycket ändå idag. Har typ tvättat 4 st fullproppade tvättmaskiner, byt sängkläder i våran säng. Fixat de sista julklapparna slagit in mer än hälften av alla julklappar. Jaa sen har jag spelat bingolotto, bytt blöjor,matat barn och massa saker. Ja sånna tillfällen så känns det nästan som  man har 10 armar minst =)

Ska bara hänga upp de sista kläderna nu, sen funderar jag på att ha torktummlaren igång i natt men ajja de visar sig hur jag göt.den låter ju så förbaskat högt ju =(

Ska väl försöka fixa de sista nu så man kan få sova nån gång för imån blir det att gå upp i tid för att hinna med allt. Ja stress på  självaste julafton här med =)  kan jag någon sin stressa av?? nej tror inte det.

Idag sov alexander ingen middag, jag gav upp efter 2 timmars försök så han fick vara vaken och det har gått hur bra som hellst, visst man märkte att han började bli trött vid 17 tiden med att han började göra massa små hyss hela tiden. Men med lite lek och sedan ett bad så fixade vi det galant åxå"!! Så klockan 19 så slog han igen ögonen mot sin nya kudde =)

Anton somnade vid 22.30  fast att han är så förkyld. Det är så man v ill hjälpa till att andas åt han ibland, men ibland så låter det bra åxå. Min lilla mina gris!!! =)



Får skriva mer efter jag fått någon timmes sömn sen så hållut!! =)

Kommentarer
Postat av: cattis

hej, det finns hjälpmedel på apoteket som du kan använda för att han ska på lättare att andas, en näs sug, är inte så hämskt som det låter, det fungerar jätte bra på oliver, den rekomenderar jag :)

2009-12-25 @ 02:35:31
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0