20/12-2009

Endast 4 dagar kvar till julafton, men dock så känns det inte så. Jag vet inte vad det är som saknas. Jag har ju fått den vita fina snön som förhoppningsvis ligger kvar så fint på julaftonen, för de smnöar ju fortfarande och det är ju fortfarande minus ute. den borde ligga kvar men vi har säkert 10 plus imån istället =)

Julfesten igår gick bra, fast alexander höll väl på att  riva stället där ibörjan och sitta stilla och äta det gick ju inte alls så han sprang runt med en köttbulle och en prinskorv osv. Fast där han stog mäst still det var vid russinskålen =) har aldrig varit med om att någon älskar russin så mycket, han tog en sked och bara slevade i sig igår så fick säga åt han fler gånger. Men konstigt nog så har han inte varit lös imagen än =/ de kommer nog innan dagen är slut.

Och vann på lotteriet som fanns gjorde vi åxå. så vi blev en julskinka rikare innan vi for hem. Ja vi vann nått annat krimskrams åxå men kan inte säga vad de heter, man hänger de i fönstret tror jag typ som en prydnad.

Nu sover båda barnen middag så ska skynda mig att skriva klart och gå och vila jag med. för hur mycket man än får sova så är jag trött och slut ändå. börjar bli lite drygt i längden nu.
Det går då bättre med anton nu iallafall, tänkte ta och skriva om det sen nån gång så ni får vänta ett tag till.

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0