2 månader

Idag är det den 28 december 2009 och det innebär att Anton blir 2 månader idag, ja våran lilla plutt bara växer och växer. snart börjas det väl med smakportioner och sånnt =) ja gud vad tiden springer iväg. Och jag är så lycklig, jag har en helt underbar sambo och vi har 2 helt perfekta barn!! Kan man få nått bättre än det?? nej jag tror fan inte det, jag är lyckligt skattad!!
Kärleken till dessa 3 underbara grabbar kommer aldrig försvinna, den blir bara starkare och starkare! det kallas EVIG KÄRLEK!!<3

I den skrivande stunden så har Anton precis somnat, eller ja han somnade på golvet under babygymmet så jag la in han i sin säng istället så där får han nu sva vidare.... Alexander sitter vid Antons babygym och leker. Tror han börjar bli liten igen=) han ska vara i babygymmet hela tiden och nu har han ju åxå börjat klättra upp och lägger sig i spjälsängen =) ahha ja du hur ska detta sluta?

Vi väntar fortfarande på Marcus, han slutade 13.45 och han har inte kommit hem än, så jag sitter här med hjärtat i halsgropen och är så panikslagen att jag gråtit flera gånger. Vart är han?? vad har hännt?? Inget svar på mobilen och min bil har han. Jag är fast här hemma och kan inget göra. Snart ringer jag polisen och efterlyser både han och min bil. Men vill inte behöva gå så långt.....Ska jag våga ringa till hans jobb och höra när han åkte?? nej det vågar jag inte för säger dom att hna åkte på en gång ja då bryter jag samman och det vill jag inte göra när jag är själv med barnen. jaja får väl stå ut ett tag till och hoppas på det bästa. Bara han lever!!!<3

Nej kan inte skriva mer för nu blev jag så där skakig igen, känner på mig att det inte är som det ska så nu började tårarna rinna igen...fasiken då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch blir ju rädd när du skriver sådär :S hoppas att det hade en vettig förklaring till varför han kom hem sent och att det inte hänt något !



adressen till bloggen är: http://mortill4.bloggplatsen.se/



kramar

2009-12-28 @ 21:05:45
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0