16/12-2009

I natt så gick de väl si så där. Vill ge allt beröm till anton för han fick mat vid 21 tiden sedan somande han i min famn, men som vanligt när man lägger ner han så vaknar han. men han var inte grinig utan han låg och kollade runt och log mot allt möjligt. Så runt 23 tiden lär han ha somnat..JA han somnade innan 24 slaget!!!! Och hör och häpna men han vaknade inte förens vid 7 tiden imorse!!
Men ska man få sova elle?? nej själv klart ska väl alexander vara uppe och jävlas hela natten istället. Så han somande inte förens i morse i våran säng så han var helr DÖD när vi skulle upp och fixa oss för att sedan ta en promenad till dagiset. tog mig hela 45 minuter att få liv i han!
Och när vi sedan väl är på väg till dagiset så känns det som jag bara vill gå genom jorden.Ja tror ni dom har plogat eller?? nej de har dom inte så jag har Bokstavligen slagit mig fram med vagnen idag. Ja vissa ställen fick jag till och med vända på vagnen och dra den efter mig. Så trottas att det är  lite mer än 4 minus ute så var jag helt svettig när vi väl kom fram. Stog kvar ett tag och pratade på dagiset ihopp om att de skulle vara plogat när jag kom hem! Men nej samma sak igen så fy fan för detta. Så kul är det inte att böka sig fram med en stor syskonvagn i fan 50 cm snö...nej tack aldrig mer!! Dom har fortfarande inte plogat här inne på gården så jag hoppas marcus hinner hem innan 14.00 idag så man kan ta bilen och hämta alexander.

Nu börjar Anton bli lite kinkig här, det är nog mat tajm vilken minut som hellst så ska väl ta och byta blöja och fixa till lite först sedan får han sitt efterlängtade målmat!!

Men först ska jag hänga tvätten som inte riktigt var klar nyss. hoppas på att Anton vill vila lite efter mate sen för då ska jag åxå passa på att vila mina ögon lite. för känner att dom börjar bli jävligt tunga nu...


Nu har vi fått vårat VINTERLAND!!!! Hej Mitt Vinterland!

Kommentarer
Postat av: jannike

Va? haha! så himla lustigt. Då har vi bägge En karl Anton då;)hihi

2009-12-17 @ 08:48:59
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0