13/12-2009

Då är det lucia då och vi närmar oss julaftonen och nyårsaftonen med storm steg. Inte för de är så mycket julkänsla här precis men man kan ju hoppas på lite lite snö snart. sen kommer det ett helt nytt år och ja vi får se vad det har att bjuda på.

Här sitter jag och är super trött vill bara att dessa två skitungar vill sova snart så jag kan få vila. men de blir väl säkert som igår. Ja som jag skrev så vaknade Anton när jag la mig så efter mycket om och men så fick jag han att sova bredvid mig i våran säng i ca. 1 timme. jag som  hade hoppats på någon timme =)

Sen på kvällen kom erica hit och var här med mig och barnen, Vi gjorde mat och pratade för fullt. ja det blev till och med lite ALFAPET! Inte för att de gick så bra för oss på slutet =) Och Erica vann nog det ganska stort =)

Ska väl försöka lägga Alexander nu sedan ska jag ge Anton lite mat och kolla om han åxå skulle vilja sova lite, ja jag skulle bli glad om jag bara skulle kunna få vila i någon minut bara. Alla dessa tankar som kommit upp både i går och idag har tagit nått enormt på mina krafter. Jag hoppas jag åter får all min enegi nu!!

Tack å hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var trevligt igår :) skönt att bara umgås med någon och prata :) var har ni köpt spelet föresten ? var lite sugen på att införskaffa ett vi med :D

2009-12-13 @ 19:23:37
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0